Apie projektą


Suradus internetinę parduotuvę dažnai iškyla klausimas, kodėl vertėtų pirkti šioje parduotuvėje? Įprastai žmonės apsipirkimo patirtimi dalinasi iš lūpų į lūpas, įvairiuose forumuose ir t.t. Tai nesisteminga ir dažnai nepatikima informacija, ją sunku surasti ir palyginti. Todėl sukurtas evertink.lt projektas, kuris kaupia klientų patirtį ir ją sistemina įvairiais kriterijais.

Evertink.lt tampa vienu svarbiausių įrankių internetinei prekybai Lietuvoje, leidžiančių vartotojams apsispręsti, kurioje konkrečioje internetinėje parduotuvėje pirkti, o parduotuvėms leisti tobulėti.

Evertink.lt sistemai priklauso tik viešumo ir savo klientų nuomonės nebijančios internetinės parduotuvės.

Siekiame, kad projekte dalyvaujančios el. parduotuvės būtų vertinamos pagal objektyvius palyginamus vertinimo kriterijus, sukaupiant realių klientų patirtį. Paisoma etikos normų todėl necenzūriniai, neetiški atsiliepimai yra šalinami.

apie evertink.lt
Evertink.lt pirkėjų atsiliepimų portalas suteikia galimybę:
  • Formuoti pirkėjų lojalumą – aktyviai bendrauti su klientais, palaikyti nuolatinį ryšį ir stebėti lojalių klientų įvertinimus.
  • Naudoti duomenis marketingui – į savo el. parduotuvę įsikelti klientų atsiliepimų reitingą, kuris atspindi el. parduotuvės patikimumą, aptarnavimo kokybę, prekių pristatymo greitį ir bendrą klientų nuomonę apie el. parduotuvę. Klientų įvertinimą skelbti žiniasklaidoje ar potencialių klientų paieškoje.
  • Bendrauti su klientais – atsižvelgiant į jų atsiliepimus, spręsti iškilusias aptarnavimo, technines prekių pristatymo ar netinkamos kokybės prekių problemas. Išanalizavus pirkėjų vertinimus, atrasti el. parduotuvės silpnąsias sritis ir jas patobulinti.
  • Stebėti savo bei konkurentų el. parduotuvės reitingus – atlikti pirkėjų vertinimų analizę pagal atskirus kriterijus: bendrą pasitenkinimą, aptarnavimą ir prekių pristatymą.