senukai.lt
4.0

Pasityčiojimas ir dezinformavimas: 21d. skubiai prireikus šaldytuvo buvo perkama atsižvelgiant į pristatymo greitumą, t. y. pirkimo krepšelyje nurodyta data 23d. (pristatysime per 2 d. d.). Jei nurodyta būtų kitaip būtų pasirinkta pirkti kitur. Antradienį paaiškėja, kad prekė bus pristatyta 25d. 25d. 15:05 gautas pranešimas, kad jau pakeliui (perduota kurjeriui). 25d. 20:56 prekės vis dar nėra. Kelis kartus susisiekus su klientų aptarnavimu pateikiami atsiprašymai ir teigiama, jog nieko negali padaryti. O po 18val. “skambinkite darbo valandomis”. Klausimas - kas kompensuos sugedusias prekes ir laiką 2 dienas derinant galimybes būti namuose laukiant pristatymo?! Pinigai sumokėti, pristatymas nukelinėjamas, prekės nėra.