senukai.lt
4.0

Įmonės aprašymas Apie mus Kesko Senukai Digital yra lyderiaujanti skaitmeninių paslaugų bendrovė Baltijos šalyse, teikianti inovatyvius sprendimus elektroninėje prekyboje. Per mūsų internetines parduotuves, veikiančias Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, klientams siūlome platų namų statybos, interjero, buities ir laisvalaikio prekių asortimentą. Savo veikla siekiame ne tik išlaikyti lyderio pozicijas DIY sektoriuje, bet ir nuolat gerinti klientų patirtį, siūlydami greitus, patikimus ir šiuolaikiškus sprendimus internete. Turėdami ilgametę patirtį rinkoje, mes esame skaitmeninės prekybos inovacijų priešakyje, teikdami aukščiausios kokybės paslaugas, orientuotas į klientų poreikius ir besikeičiančius vartotojų įpročius. Vizija Tapti pirmaujančiu skaitmeniniu DIY rinkos lyderiu Europoje, siūlančiu modernius, technologiškai pažangius sprendimus, kurie ne tik atitinka, bet ir viršija klientų lūkesčius. Siekiame užtikrinti aukščiausios kokybės paslaugas ir nepriekaištingą patirtį kiekvienam klientui apsiperkant internetu per mūsų 6 e. parduotuves Baltijos šalyse - senukai.lt, ksenukai.lv, krauta.ee, 1a.lt, 1a.lv ir 1a.ee. Misija Mūsų misija – padėti žmonėms lengvai ir patogiai įsigyti būsto statybos, įrengimo ir interjero prekes, naudojantis pažangiausiomis e. prekybos technologijomis. Mes siekiame, kad mūsų klientai gautų aukščiausio lygio aptarnavimą, greitą pristatymą ir platų pasirinkimą konkurencingomis kainomis, visa tai – vos keliais paspaudimais. Vertybės Orientacija į klientą – Visada siekiame, kad mūsų klientų apsipirkimo patirtis internete būtų kuo sklandesnė ir patogesnė. Inovacijos – Nuolat tobuliname e. prekybos sprendimus ir diegiame naujoves, kad gerintume paslaugų kokybę. Bendradarbiavimas – Stipri komandinė dvasia ir efektyvi komunikacija su klientais bei partneriais yra mūsų sėkmės pagrindas.
Karolina
Karolina
1.0 / 10
Paskelbta: 2025-04-25 18:04:47

Pasityčiojimas ir dezinformavimas: 21d. skubiai prireikus šaldytuvo buvo perkama atsižvelgiant į pristatymo greitumą, t. y. pirkimo krepšelyje nurodyta data 23d. (pristatysime per 2 d. d.). Jei nurodyta būtų kitaip būtų pasirinkta pirkti kitur. Antradienį paaiškėja, kad prekė bus pristatyta 25d. 25d. 15:05 gautas pranešimas, kad jau pakeliui (perduota kurjeriui). 25d. 20:56 prekės vis dar nėra. Kelis kartus susisiekus su klientų aptarnavimu pateikiami atsiprašymai ir teigiama, jog nieko negali padaryti. O po 18val. “skambinkite darbo valandomis”. Klausimas - kas kompensuos sugedusias prekes ir laiką 2 dienas derinant galimybes būti namuose laukiant pristatymo?! Pinigai sumokėti, pristatymas nukelinėjamas, prekės nėra.

Bendras pasitenkinimas
1.0 / 10
Pristatymas
1.0 / 10
Aptarnavimas
1.0 / 10