
Gavau neveikiantį trimerį, kurio man reikėjo būtent tai dienai per kiek laiko žadėjo atsiųsti. Gavau laiku, bet trimeris nerodė jokių gyvybės ženklų. Susisiekus su kompanija man buvo pasiūlyta atsiųsti prekę garantiniui ir per 30 dienų jie nuspręs ką daryti toliau. Man trimerio reikėjo jo gavimo dieną, tai nuvažiavau į Senukus ir nusipirkau žinomą ženklą, kurį jau buvau anksčiau daug metų naudojęs ir dar kartą įsitikinau, kad nerizikuoti su pigiom kinietiškom kopijom. Dar pridėsiu, kad jiems pakroviau abi baterijas ir išsiunčiau grąžinimui. Paskambino po kelių dienų ir pasiūlė atsiųsti kitą jau nelaukiant 30 dienų, bet aš pasakiau, kad įsigijau naują ir prisegiau jiems patirtas išlaidas 11€ už siuntimą jiems. Gavau pinigus tik už trimerį. Tada jiems parašiau laišką, kuriame nurodyta, kad jei daigtas sugedęs, tai siuntimo išlaidas prisima pardavėjas į ką man buvo atsakyta, kad jiems nusispjauti į įstatymus ir jie turi savo vidaus politiką. 11€ ne pinigai? Na gal ir nusispjaučiau, bet čia jau pardavėjo naglumo viršūnė, kai jis neprisiima rizikų prisipirkęs kinietiško š*do. Parašiau skundą vartotojų teisėms ir supratau, kad pardavėjai manipuliuoja šia situacija, nes vartotojų teisės jūsų negins, jei suma nesiekia 20€. ok, 11€... padovanoti? Tai paskaičiuokim kiek per metus jie tokių dovanų susirenka? Šį kartą, kreipsiuosi į teismą civiline tvarka, nes įstatymai aiškiai surašyti, tik nežinau kam tos vartotojų teisės reikalingos... Už sugaištą laiką tikiuosi prisiteisiu dar ir riebią kompensaciją.