Niekad nebeužsisakinėsiu baldų per pigu.lt , nerekomenduoju ir kitiems. Ypatingai kalba eina apie didžiagabaričius baldus. Pirmąkart pirkau spintą. Spinta sunki, užiima nemažai vietos. Numatoma pristatymo data buvo kovo 16, kad spinta jau pristatoma sms gavau sausio 27 :) neįsivaizduoju, kokiu būdu reikia organizuotis baldų užnešimą, vietos atlaisvinimą namie , jei puslapyje nurodomi pristatymo terminai visiška lempa. Padariau klaidą ir iš pigu užsisakiau dar ir sofą. Sofos-lovos pristatymas buvo numatytas birželio 9 dieną, šiam terminui esu susitarusi su nešikais, kurie atlaisvins vietą namuose išnešdami seną baldą ir užnešdami naują sofą iš pigu.lt. Ir ką jūs galvojat 04-30 gaunu žinute, kad jūsų sofa (kuri turi būti pristatyta kitą mėnesį!!!!) bus pristatyta per 2-4dd. Pasiskambinu į pigu.lt , paaiškinu situacija, kad baldo šiuo metu priimti negaliu, mane nuramina, pasako, kad prekę dar palaikys sandėlyje ir neperduos kurjeriams. Šiandien gaunu skambutį iš LP, skambina kurjeris ir sako, kad laukia manęs lauke , nes pristatė sofą!!! Tai kokio velnio pas jus sėdi klientų aptarnavimas, kuris nuramina, bet ištiesų jokios pagalbos nesuteikia, arba kokio velnio rodomi terminai , kurie neatitinka nei per nago juodimą. Esu labai nusivylusi pigu.lt sistema.