
Kovo 28d. gavau čiužinį Harmonija Plius. Čiužinį pirkau salone Vilniuje, Baldų rojus. Norėjau kokybiško poilsio, tad rinkausi brangų čiužinį, kaina- kokybės garantas juk. Bet tikrai ne Lone. Visų pirmą pardavėja nepateikė jokios informacijos dėl čiužinio grąžinimo, keitimo, pasakė, kad bus 30 naktų išbandymo laikotarpis, kiek kartų aš galėsiu keisti čiužinį manęs neinformavo, neinformavo ar bus galima grąžinimas. Su pirkimo - pardavimo taisyklėmis manęs nesupažindino, jų nepateikė. Kovo 28 d. gavau harmonija plius čiužinį. Ant jo pamiegojau kelias naktis. Laiminga, kad neišvežiau senojo čiužinio į atliekų aikštelę, pasitiesusi jį ant grindų miegojau iki pakeis šį čiužinį kitu. Vieną savaitgalį ant "komfortiško" čiužinio miegojo sūnus su žmona, jie konstatavo, kad tai tikrai ne tas čiužinys, kurį išbandėme salone, jis kietas, nepatogu miegoti, nes pakeitus miegojimo padėti, čiužinys ilgą laiką neatsistato, lieka ankstesnio gulėjimo žymė. Ne man vienai jis netinkamas miegoti kokybiškai. Peršasi išvada, kad vienokios kokybės čiužiniai salone ekspozicijoje ir visai kitokios, prastos, kokybės yra pristatomi perkant. Balandžio 18d. gavau čiužinio keitimą, užsisakiau Tylą. Ant jo aš miegojau iki pirmos valandos nakties, nes nubudau su siaubingai skaudančią nugarą. Kurį laiką net negalėjau gulėti, vaikščiojau, nes ne taip stipriai jautėsi skausmas, Vėl grįžau miegoti ant savo senuko čiužinio, bet šią naktį, taip ir nebeteko nuo jaučiamo skausmo užmigti. Į darbą teko eiti praktiškai nemiegojus, kas įtakojo mano darbo kokybę, bei prastą savijautą. Teigiu, kad čiužiniai yra NEKOKYBIŠKI. Noriu grąžinti čiužinį. Bėkite nuo LONO KUO TOLIAU, NES PREKIAUJAMI ČIUŽINIAI NEATITINKA KAINOS IR KOKYBĖS SANTYKIO. Salonuose nesuteikiama pagrindinė informacija, tuo apgaunamas pirkėjas. Aš patiriu stresą, nuovargį, mano fizinė sveikata po nemiegojimo nakties be galo prasta.