aboutyou.lt
3.2

Esu, o gal sakyt buvau klientė nuo pat about atsiradimo Lietuvos rinkoje. Tiek Užsakymų, tiek ir grąžinimų daug. Daug rekomendacijų ir atvestų klientų. Išleista daugiau negu grąžinta, tačiau atsikratė kaip ekonomiškai nenaudinga. Tai klausimas kam skelbtis apie 100d gražinimo sistema, reklamuoti "netinka tai gražink", "imk du dydžius ir ramiai pasimatuoti, netikusi gražink", jei traktavo tai kaip ekonomiškai nenaudingus sandorius. Pagal mano preliminarius skaičiavimus grąžinta yra 30% daiktų, kurie neatitiko dydžio, prekės būklės, kokybės arba tiesiog netiko. Pagal pinigų sumą dar mažesnis procentas grąžintas. Nutraukė su manim sutartį be jokio įspėjimo , tiesiog panaikino užsakymų istoriją ir užblokavo paskyrą. Kam papasakoju visi išsižioję , nes dar nematyta ir negirdėta situacija, kad perkančius klientus vadintų ekonomiškai nenaudingais. Matyt turi per didelius pelnus, kad leidžia sau tokią prabangą.