Patarimai

Evertink modulio įsidiegimas

Prisijungiate prie savo paskyros Evertink.lt tinklalapyje ir navigacijoje pasirenkate skiltį „Moduliai“.


Išsirenkate modulį tinkantį Jūsų el. parduotuvės platformai. Paspaudus ant jo modulis bus atsiųstas į Jūsų kompiuterį. Tuomet jį įsidiekite.



Prestashop modulio įdiegimo instrukcija


 1. Įsidiegus modulį, prisijunkite prie savo Prestashop platformos. Navigacijoje paspauskite ant skilties „Moduliai“.



2. Atsidariusiame lange susiraskite „Evertink“ modulį ir paspauskite mygtuką „Konfiguruoti“.


 3. Atsidariusiame lange pasirinkite nustatymus ir paspauskite mygtuką „Išsaugoti“.



4. Prestashop platformos navigacijoje pasirinkite „Evertink Records“ skiltį.



5. Atsidariusiame lange matote visus suformuotus laiškus, kurie atitinka nustatymuose pasirinktus kriterijus. Jei norite išsiųsti, suformuotus kvietimus įvertinti apsipirkimą Jūsų el. parduotuvėje, paspauskite mygtuką „Taip“.



Kaip dažnai klientams siųsti kvietimą įvertinti el. parduotuvę?

Pirmiausiai, reikėtų paminėti, kad kvietimas vertinti Jūsų el. parduotuvę gali būti atliekamas keliais būdais:

1. Automatinis siuntimaskai į savo el. parduotuvę įsidiegiate evertink.lt sukurtą modulį, kuris suteikia galimybę kelių mygtukų paspaudimų išsiųsti klientui kvietimą, jog šis įvertintų apsipirkimą.

Šiuo metu galime pasiūlyti 4 modulius, kurie yra pritaikyti Prestashop ir Opencart platformoms:

  • Prestashop – 1.5

  • Prestashop – 1.6

  • Opencart – 1.5.6.4

  • Opencart – 2.1.0.2

Pavyzdinė Prestashop modulio diegimo instrukcija:

  • Prisijungiate prie savo paskyros Evertink.lt sistemoje.

  • Modulių skiltyje išssirenkate Jūsų el. parduotuvei tinkantį modulį.

  • Jį parsisiunčiate ir įsidiegiate.

  • Įsidiegus modulį, nusistatote Evertink modulio nustatymus Prestashop platformoje pagal savo poreikius.

  • Visi sugeneruoti laiškai, kurie atitinka Jūsų pasirinkus nustatymus sukrenta į „Evertink Records“ skiltį.

  • Atsidarius „Evertink Records“ matote visus sugeneruotus laiškus, kuriuos galite išsiųsti paspaudę mygtuką - „Taip“

2. Rankinis siuntimaskai iš savo el. pašto paskyros siunčiate kvietimą palikti atsiliepimą apie Jūsų el. parduotuvę savo klientams.

         PATARIAME:

  • Nesiųsti kvietimų vertinti penktadienį-šeštadienį- sekmadienį (tai trys savaitgaliui priskiriamos dienos ir klientai mąsto apie artėjančius poilsio planus, o ne apie  apsipirkimo kokybę).

  • Patirtis rodo, kad didžiausias klientų atsiliepimų rodiklis būna tuomet, kai el. laiško su kvietimu įvertinti el. parduotuvės darbą pirkėjas sulaukia jau pristačius prekę į namus ir spėjus ja pasinaudoti. Priklausomai nuo Jūsų prekių kategorijos ir naudojimosi dažnumo, galite el. laiškus išsiųsti kartą per mėnesį visiems tuo laikotarpiu pas jus pirkusiems klientams.

  • Jeigu turite daug lojalių klientų, kurie nuolat perka Jūsų el. parduotuvėje, tuomet tokiems klientams kvietimus vertinti derėtų siųsti kartą per pusmetį, nes per dažnas tokio pobūdžio el. laiškų siuntimas gali erzinti pirkėją.

  • Jeigu el. laiškus ketinate siųsti masiškai, tuomet yra didelė tikimybė, jog dauguma jų nukeliaus į el. pašto šlamštą (spam‘ą) ir Jūsų pastangų klientas tiesiog nepamatys. Iš dalies to padeda išvengti papildomų kintamųjų įterpimas į el. laišką (pvz. tekste naudokite unikalų užsakymo numerį, datą ar į kleintą krepkitės vardu).

Ką daryti, kai gaunate niegiamą kliento įvertinimą?

Tinkamas bendravimas su klientais – viena svarbiausių sėkmingo verslo paslapčių.

Pelnyti kliento palankumą konfliktinėje situacijoje galima tik jį išklausant ir stengiantis suprasti. Vis dėlto, konfliktinėje situacijoje savo emocijas ir interesus vertėtų atidėti į šalį ir siekti, kad konfliktas įgytų konstruktyvų pavidalą – abi pusės taptų ramesnės ir pasirengusios abipusiškai naudingam sprendimui. Blogiausia, ką pardavėjas gali padaryti tokioje situacijoje, – tai pasiūlyti klientui nusiraminti arba pradėti su juo ginčytis. Dar vienas būdas viską sugadinti – sumenkinti kliento problemą sakant, kad tai yra ne pirmas atvejis ir pasiūlant nesijaudinti. Daugelio el. parduotuvių administratorių praktika rodo, kad dar niekam nepavyko išspręsti konflikto su klientu, kai pastarajam emocijos liejosi per kraštus.

Kliento palankumą galima laimėti tada, kai stengiamasi jį nuoširdžiai suprasti ir tai parodyti. Tokiu atveju klientas tampa sukalbamesnis ir ištikimesnis. Verta pagalvoti apie tai, ko patys paprastai siekiame konfliktinėje situacijoje. Juk dažniausiai tiesiog trokštame, kad kiti mus išklausytų ir suprastų. Todėl patariame, jeigu tikrai kliento nusiskundimų priežastis buvo Jūsų klaida, ją pripažinti ir pažadėti ištaisyti padėtį asmeniškai susisiekus su klientu.

Be abejonės, pasitaiko nepelnytai piktų klientų, kurie tiesiog nori išlieti visą susikaupusį pyktį, nors su tokiu klientu jau bendravote ir bandėte spręsti problemą. Tokiu atveju, nebijokite lygiai taip pat viešai (kaip padarė klientas parašydamas blogą įvertinimą apie Jūsų el. parduotuvę) aprašyti susiklosčiusią situaciją. Komentarus skaitantys potencialūs klientai, turi susidaryti nuomonę, kad konfliktą buvo bandoma išspręsti, tačiau dėl tam tikrų aplinkybių (gal klientas nesutiko paimti kitą analogišką prekę, gal klientas nereagavo į jūsų bandymus su juo susisiekti asmeniškai, gal klientas bandė grąžinti dėl jo kaltės sugadintą prekę ir t.t.) to pasiekti nepavyko, nes nusivylęs klientas neatliko tam tikrų veiksmų.

Patartina, rašant atsakymus naudoti tik dalykišką bendravimo formą. Asmeninis bendravimas nėra tinkamas, nes Jūsų atsakymus į neigiamus kliento komentarus matys visi Jūsų esami ir potencialūs klientai, tad vertėtų išlaikyti kultūringo, sprendžiančio problemą pardavėjo įvaizdį.

Nuolatinis el. parduotuvių administratorių komunikavimas, atsakymas į kiekvieną neigiamą įvertinimą ir, svarbiausia, susidariusios situacijos išsprendimas, tik didina el. parduotuvės patikimumą ir patrauklumą kitų pirkėjų akyse.