
Laba diena, užsisakydamas prekes iškilo keli klausimai, skambinau nurodytu telefonu, (nurodytas www.bmwautodalys.lt) prisiskambinti pavyko iš maždaug 20 kartų, telefonas nebuvo užimtas tiesiog niekas nekelė, skambinau tarp 10:00 - 15:00 (darbo laiku). Kai pagaliau pavyko prisikambinti patyriau išties nemalonų konsultanto aptarnavimą, gavau atmestinus atsakymus, konsultantas atsakinėjo labai atmestinai lyg nenorėdamas su manim kalbėti, susidariau toki įspūdį jog, mano užsakymas yra per mažas ir man vertėtų kreiptis kitur del užsakomų detalių. Konsultantas nurodė visiškai kitokias kainas nei nurodytos jūsų tinklalapyje. Po daugybės klausimų kuriuos pateikiau jūsų konsultantui, man buvo pasiūlyta tinklalapyje įvesti savo automobilio VIN numerį ir ieškotis pačiam. Labai apmaudu jog klientai aptarnaujami taip šiurkščiai... Dėl pristatymo jokių nusiskundimų nėra pristatya laiku ( per 7d.d). LP Express vairuotojas buvo labai malonus pristatydamas prekes. Norėčiau pridurti jog teko bendrauti su jūsų įmonės serviso priėmėjų, kuris taipat nenorom atsakinėjo į mano klausimus, užuot pateikęs bent minimalia informaciją apie mano gedimą, jis griežtai atsakė, jog telefonu nėra ka net kalbėti registruokitės apžiūrai. Susidariau labai prasta nuomonę, apie jūsų įmonės konsultantus. Norėčiau gauti kažkokį atsakymą jog skaitėte šį mano laišką. Tomas tomaslentpjuve@gmail.com